waktu kat Malaysia sekarang..

Peminat-peminat Saya

Mein Name ist Nama Baru

My photo
Seorang musafir diatas bumi sang pencipta, mencari & terus mencari erti hidup

sEaRcH Fr0m HeRe

Tuesday, October 19, 2010

settle..

baru balik dari menyelesaikan hutang2 tugasan pada encik2 dan puan2..
hehe =]
paling tak boleh blah time hantar keje kat encik K.. 
Sempat plak dia psycho aku..
Encik K tnya aku, 
"kerja nie betol ke kamu buat dengan firdaus?? 
ke kamu je yg buat, atau firdaus je yg buat??"
(pertanyaan yg agak psycho)

aku jawab, 
"eh kami buat sama2 lar encik..betollll encik, kami buat sama2."

kitorang budak rajin..
mmg kitorang buat sama2..hehe
aduhh.. sempat lg kne psycho ngan dia tuh..huhu..
(geli hati plak aku..huhu)

n kebetulan dalam bilik en. K tu,
tgh ramai bdak2 prmpuan, diorang ad appoinment
ngan encik K.. dalam ramai2 tuh..tiba2 aku perasan ad sorang
gadis (chewwaah pakai ayat  gadis tuhhh...) muka iras2 FII.. ermmm
aku apa lg.. tersenyum sendiri..hehe..
leh plak jmpe bdak iras2 dia kat snie kan???..huhu =]

4 comments:

Koje said...

perghhh....dia ingt aku pemalas ke ape??? tau la aku malas dtg kelas....n nopal kuat tdo....wakakkaa

kAmuS said...

haha...mr K tu alergi ngn org nma firdaus sbnarnya!!

Cik Miza said...

nak markah lebih ke??
betul ke awak yang buat? atau firdaus buat buh nama awak??
atau awak sorang yang buat tapi buh nama firdaus?

sebelum tu dalam bilik en.K
-en.k ada org datng,
-sape??
-teknisyen kot..
- tanye sape
org di luar bersuara
- NAUFAL (menghantar asaimen bersama dengan CD)

Naufal Zaidi said...

koje : aah kan.. mentang2 aku selalu tdo dalam kelas dia, ko selalu ponteng kelas dia.. dia egt kita malas kan?? haha

kamus : aah kan?? haha

miza : hehe.. mne taw yg miza dok dalam bilik 2 time tu.. suratan atau kebetulan?? huhu