waktu kat Malaysia sekarang..

Peminat-peminat Saya

Mein Name ist Nama Baru

My photo
Seorang musafir diatas bumi sang pencipta, mencari & terus mencari erti hidup

sEaRcH Fr0m HeRe

Saturday, October 16, 2010

Bo0ncEit dan makan PREE hehe =]


khamis lepas aku pegi dinner lagi hee =], kali nie dinner fakulti plak.. pegi sbgai tanda sokongan konon2nye (ceiitt padahal niat asal sebab nk makan PREE hee). tgh2 bersiap pakai baju, tiba2 aku rasa ada sesuatu bende sendat, so aku pon belek..
belek punya belek.. tettt rope2nye perot aku yang sendat..hehe.. wahhh aku dh boonceit balek... xmo3.. tak best arr bonnceit, nak bergerak susah, nak beli baju susah.. macam2 pon susah arr.. pas nie tobat lar nk jogging tiaphari.. nk gi gym... nak bina balek badan aku nie klu leh jadi mcm F.A ke kan?? haha.. budak2 umah sumer jeles.. sindir aku yerr.. tak pa.. hampa sumer terbeliak mata nanti dengan KETEGAPAN ku ini..haha..

F.A..haha..

Tengah tahan nafas..
sorok perot yg boonceitt =] hehe

O.k.. berbalek kat citer dinner Fac tadi.. Erm cam biasalar gi dinner kan?? mesti tentatif dia makan, persembahan, sesi bergambar dan..laen..laen, tapi sbab dinner nie dinner aspriasisasi (kenapa lar bg ayat cam nie, susah bebenor teman nk mnyebotnyer hehe) so dapat gak lar aku cam2 muka kawan2 yg dekan tp tak nak btaw..hehe(korang sorok ekkk?? tapi KANTOI gak disitu..)hehe.. Tahniah ekk tok korang.. aku nie bilalar nak merasa D tu haha.. usaha cam hampeh, tp nk result nak gempak mne leh kan??.. Balek je dinner aku teros batok2, pening kepala n pastu pe lagi tido ahh..hehe.. mana lar tak gemok+boonceitt asek tido je kerojerr nyerr..ish3 (geleng pale)

wahh!!!
cik wanie lar ropernyer yg dekan sorok2 tu yerkk
hehe.. btw segulung TAHNIAH!!! utk ANDA..

dari kiri : big Z, Wanau Adilau n Razi

Wah.. sedap depa nyanyi..
Bunyi Gitar..huhu

bergambar dengan PM Khairul

PoP Yo-Yo

tak kesah lar tegap ke tak tegap ker.. yang pasti aku tak mo..B0oNCeittT..=]

6 comments:

Cik Miza said...

jauh bbQ dari api,
jauh kutu dari rambut,
jauh kubur dari icu,
jauh sgt f.a dgn kamu!!!

Naufal Zaidi said...

cik miza tulun lar belajar utk menerima kenyataan..hehe =]

kAmuS said...

sy sokong cik miza!!

Naufal Zaidi said...

cik dic nie pon sme je jeles dan busuk atinya dgn miza =p

kAmuS said...

bkn jeles..busuk ati pon jaoh skali lah~
cuma menegakkan benang kering yg sdg mliuk-lentok dtiup angin kuat smalam..

Naufal Zaidi said...

h0h0h0.. tak yah lar nafikan kejelesan kamu itu cik Dic huhu