waktu kat Malaysia sekarang..

Peminat-peminat Saya

Mein Name ist Nama Baru

My photo
Seorang musafir diatas bumi sang pencipta, mencari & terus mencari erti hidup

sEaRcH Fr0m HeRe

Thursday, November 24, 2011

'Melaka' here we go!!

Assalammualaikum..semua..

dikeheningan pagi subuh yang damai ni, terdetik pulak cetusan hatiku
ingin berbicara didalam  buku log maya ku ini.. bukannya apa sangat
actually malam tadi aku ter-TIDO awal.. then lepas tu 
pun haruslah bangun awal.. penat betul.. dari minggu lepas
lagi pening-pening-AN dengan masalah yang semalam baru settle.. 

belum lagi dikira masalah projek environment aku, itu pon satu bala
yang  agak membuatkan kepala malas pikir banyak..
nak buat rileks je hehe.. 

padahal dah tau dah kami ada trip minggu ni, nak jugak dia (Dr. N)
suruh  kami submit intro and LR projek dia minggu ni jugak, aiishhh..
malas betul aku nak pikiaq benda tu...lupakan cerita-cerita lain,
jom concentrate dekat tajuk ENTRY ni sendiri..

yup.. today.. we're going to MELAKA..

sedikit gumbira actually...
sebab sekian lama aku duduk kat UiTM Perlis
baru sekali ni aku dapat keluar atas tiket urusan akademik.. 
tu pun puas panas telinga dengar leteran penolong pendaftar HEA
pujuk punya pujuk.. Alhamdulillah..
LULUS juga kami pi sana..

huhh.. (tarik nafas lega!!)

cerita bab-bab lawatan ni, memang aku tak boleh lupa TRIP dengan
kawan-kawan DPIM dulu, tu paling memorable kot, setiap yang kami 
pergi bukan sia-sia.. semua ada knowledge yang kami dapat.. 

wokey la.. bag pon tak abes packing lagi...

nak get ready apa-apa yang patot..

sat lagi mau jalan pi selatan pulak.. 

sekian dari Nama Baru.. Wassalam..


p/s : 
ini adalah jawapan yang reasonable untuk korang yang
sangkot nak jawab math 


No comments: